Friday, September 09, 2005

Dah on balik.. at last

ermm.. akhirnya berjaya gak upload web aku.. n getting back my domain. selepas ditipu oleh provider namun berjaya jugak mengembalikan web ni ke alam maya. berbanyak syukur kepada Illahi.

kat sini aku tambah dua link orang yang aku respek... si panaharjuna dan pn ainon. depa ni orang kuat bidang penulisan. walaupun nama tak segah mawi, namun aku harap pada satu masa nanti masyarakat akan apreciate diorang, dan juga pejuang2 ilmu bangsa melayu nih. ni kan asik dok puja penghibur je... kita dah dididik dengan hiburan, nanti terimalah akibatnya... (huih ayat kejam noo bunyik)

aku dalam persimpangan lagi... ya Allah.. tunjukkanlah aku jalan yang Benar.. semoga segala berjalan lancar.. InsyaAllah...
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...