Friday, November 12, 2004

Salam Aidilfitri kepada semua!

diruangan yang serba terhad ni aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada kawan-kawan tak kire la seblogger, sekartun, segelanggang, seforum, seperjuangan di mana jua anda berada tak kira dekat maupun jauh. yang dekat tu aku akan luangkan masa jenguk korang dan yang jauh tu akan aku kirimkan kad.. erm paling kudik pun sms pantun recycle tah berapa kali dah :). selamat memandu semoga anda tidak menjadi penderma kepada dana kerajaan sebanyak rm300 on the spot, dan juga tidak menjadi sebahagian dari statistik raya 2004, insyaAllah. ok tu je wat kali ni. kena bersiap skit utk raya ni.. ilal liqa'!...

Al-fatihah utk Arafat



Presiden Palestin, Allahyarham Arafat sudah meninggal dunia. pemergiannya bermakna kehilangan seorang pejuang untuk bangsa yg tertindas. Semoga perjuangan rakyat palestin lebih utuh lagi selepas ini, jangan disebabkan tiadanya Arafat, maka perjuangan mereka jadi semakin dipinggirkan.
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...