Monday, August 16, 2004

Entry Ringkas LAgi..

Karakter manakah anda?

layan cite naruto? cuba kuiz nih.. klik sini

ni aku dapat..

Which Naruto Character are You?
quiz by orangeday.net


Laman Seni di Balai Seni Lukis Negara

semalam aku sempat gak p BSLN. sebenonye pegi atas urusan dgn umbut, tapi alang2 sampai pegi la memeriahkan majlis orang kata. walaupun dapat dok sat je, tapi apa yg aku leh cakap.. memang best, program ni merangkumi hampir sume cabang seni, ukiran, abstrak, potret, akrilik, pentas dan macam2 lagi. sambutan orang ramai pun best.

aku pun lepak la kat gerai geng2 Umbra+pergh.com+toonage studios, lokasi memang strategik, turun teksi terus leh nampak booth diorang. sambutan utk zine2 yg terjual memang menggalakkan. pengurusan pun best, pastu ditambah pulak dgn aktiviti karikatur, lagi la meriah gerai ni. harap bulan depan sambutan lagi rancak, dgn promosi lagi best dari pihak BSLN dan mereka yg terlibat.. harap2 bukan warm2 chiken poo no .. heh

gambo kena tunggu kamera si azrin a.k.a madstone

Outstation lagik

takde sampai rabu kot, harap2 dimudahkan urusan.. amin....
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...