Saturday, August 14, 2004

ALWAN #3 dah KUAR!



alhamdulillah akhirnya terbit juga alwan #3 nih, berkat usaha geng2 alwan. isinya lebih padat dan menarik dari sebelumnya. (komik aku ada gak menempek kat sini)

utk nak dapatkan (dengan cepat), boleh kontek;

Encik Ahmad Khairi Jamal
insanfakir@hotmail.com

area UIA dan sewaktu dengannya..
Cik Nurul Huda Soid
nurulhuda_soid@yahoo.com
+60123705835

MMU (universiti multimedia) Melaka
Encik Ajwad Zaini
sayfulhaq@yahoo.com
+60129205190

sebab aku x pegang stok la nih, so jgn order ikut aku.. nanti lagi lambat dari siput sampai kat korang.

ni pulak versi mesir (sori kover kecik aku x jumpa la mana yg besaq)

yg ni kena tanya wanzu direct la, sbb ada jual kat mesir dan sewaktu dengannya aje, aku pun x dpt usik satu lagi..

jgn lupa komen dan kutuk kat web ALWAN :)


No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...