Friday, March 19, 2004

semalam lori-lori konstruktion tu kena saman... wahahaha.. gembira aku. so pagi esoknya macam aman skit, tp pastu ... aa sama je. stat sebijik lori tanah tu lalu (mcm pemula) pastu mesti ramai yg ngekornya. damn, asap dan habuk tu memang dasat, kalo tak vacuum rumah sehari, mcm tinggalkan rumah sebulan pulak. mana calon-calon nih? takde gaya prihatin pun, camni ke nak menang? hehehe

bukan apa, sblm aku off tv tadi, tgk siaran SPR dan ISU kat TV3, mula2 boring la, sampaikan diorang sendiri cakap .."nampaknya pilihanraya kali ini adalah p/raya yg paling membosankan dalam sejarah", hmmm u r damn right! (for once, tv shows the reality, i thought only the dramas and commercials are fantasy). but one qoute, catches my attention.. i dont remember the indian name but he said that..
"sepatutnya calon2 ini, berkempen dari rumah ke rumah, jumpa pengundi, tanya masalah mereka, dan cuba tolong mereka, daripada sibuk2 itu pasang bendera dan poster..." (kata2 selepas ini tak dgr dah, sbb aku dah masuk bilik dan tidoq)

hmm kalo gitu caranya, sudah tentu p/raya ni satu saat paling dinanti2kan oleh rakyat, masa tu la nak adu kete rosak, anak tak dapat biasiswa, takde keje, tak dapat projek, gaji tak cukup, harga ayam naik bla bla bla.. dan calon2 akan cuba selesaikan mende2 nih. ok pe? walaupun bunyinya hipokrit, sekurang-kurangnya dapat juga rakyat merasa layanan seperti VIP sekali selama 5 tahun..

in ur dreams... back to reality la. aku pun tak tau nape mlm ni aku taip dlm bahse rojak, preparing to become a diplomatic officer kot? (aku berangan lagi)

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...