Tuesday, October 14, 2003

Assalamualaikum...
ok i'm going to list down what i'm goin to do this semester break.. in no particular order..

1. Make progress of my final year project.. i've got not much time left...

2. update the PSSGM web. maybe make new interfaces..

3. update my own web.. getting tired of web 1000.. maybe i'll switch to brinkster

4. prepare for the next semester elective choice.. whatever it'll be, must prepare this holiday

5. go for a site visit for my reasearch

6. oh yeah.. promo Alwan 1 & 2

7. submit my paperwork(s). cannot hold em much longer

8. finish few games before the new semester

9. go back home. meet my parents. meet my brader and sister

10. make some hari raya card design, since i'm the one start the thread ni pergh.com ...

11. mmm enjoy the holiday? ok.. i'll manage that....

12. studying about Php, Xml, photoshop, flash.. ugh.. can i do it?

seems not much. but i cannot wait no longer. time is not on my side.. or so they say. gud lak for me then ...

___________________________________________________________________________________________

::WANZU Visited our CampUS!::

yeay! at last wanzu sampai gak ke kampus. lebih kurang kul 4 ptg dekat2 asar, sampai la sorang mamat dgn kakaknya [yg aku terkonfius dgn budak skul kimia..huh malu je]. nampak dlm gambo beso rupanya tak la beso mcm dlm gambo [ayat tahpape]. tak lama kemdian sampai la kak sha dan eskotnye kerini. dan tetiba muncul limauoren. pastu sembang la macam2, dari komik ke stadi ke kampus ke mesir ke selangor ke masa depan dan balik smula ke Alwan.

stakat ni berjaya jual 5 copy. tp sume berdasarkan utang [maklum laa akhir semester]. harap komik ni dapat sambutan bila sem depan mula. oh ye lupa nak cite. perjumpaan pendek tu diakhiri dgn acara kemuncak iaitu...... amik gambo! wah ganas gak kamera Wanzu ni, nampak je seasoned. pastu kami pun balik la ke bilik dan destinasi masing2. tp yg sleknya tuan rumah tak jemput langsung tetamu ni makan ke minum ke.. aaa segannye... takpe lain kali kami buat jamuan lagi.

gitu la citenye pertemuan pendek kami 5 org. insya-Allah akan dipertemukan lagi di masa akan datang. salam ukhwah utk semua. akhiri dgn surah al-Asr.....
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...