Tuesday, August 19, 2008

Tag le pulok...

Kena tag dengan abe Riz pulak. OK, ni dia la lebih kurang..heh

5 TABIAT BURUK TIME SEKOLAH


Banyak sangat. Tapi nak 5 je kan?

1. Lukis katun dalam kitab. Ya, penah kantoi dengan ustazah. Nasib baik hafazan aku dah lepas waktu tu.
2. Tido dalam kelas. Aku pendengar yang tidak profesional.
3. Suka kaco budak pompuan. Sebagai lelaki normal, ini adalah satu cabang kematangan.
4. Fly. Ini adalah contoh tak baik. Sudah kira sebagai hobi. Setakat ini tidak penah kantoi (Dah keje nak fly ke mana lagi?)
5. Sampul buku nota dengan cover komik. Ingat sampul komik 'Mutiara Naga'? Aku suka buat cover buku nota aku, lagi-lagi keluaran terbaru. Kemudian baca di khalayak ramai. Dan ramai yang tertipu.

3 FAVOURITE SUBJEK ANDA... KENAPA??

1. Ilmu Hisab - Kalau tak minat tak jadi le aku macam harini.
2. Fizik - Aku sukakan logik. Cuma aku tak suka bab elektrik
3. Qawaid (Nahu & Saraf B.Arab) - Aku suka kombinasi huruf tu bila ditransform. Ada seni di situ.


3 SUBJEK ANDA TAK SUKA... KENAPA??

1. Khat - Aku bisa dapat merah subjek ini.
2. Biologi - Nama latin bukan kesukaan aku.
3. Kemahiran Hidup - Aku tidak suka bertukang dan menjahit

MENARIK PADA KAMU...?

Tangan. Dia boleh tarik. Dan tolak.

KAMU PALING SUKA...?

Baca komik. Duduk atas sofa. Angin sepoi-sepoi bahasa.

ANDA TIDAK BOLEH HIDUP TANPA...???

Matlamat.

SETIAP MALAM SEBELUM TIDUR SIAPA YANG ANDA HUBUNGI..?

Wife aku. :)

MANGSA TAG KAMU
1. Kehelan Terkehel
2. Kangaq dari Perlis
3. Izam dari Penang

2 comments:

Kay said...

aiks... dok kat negeri lain2 ke??

Izam said...

weh... la ni blog aku dah berpindah ke http://rosnizamothman.com.

bukak ym hang... ada benda nak sembang.

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...