Saturday, August 16, 2008

Sahabat Kole Kacang - 85% completion


Sudah hampir siap. Harapnya tiada aral melintang sempat untuk PBAKL '09. Ikhlas cakap, SKK inilah yang banyak mematangkan karya-karya aku yang lain secara langsung dan tidak langsung. Daripada rekabentuk watak, hinggalah susunan plot dan klimaks cerita, banyak yang aku pelajari. Bukan itu saja, malah kalau tidak kerana projek ini, sampai ke sudah aku tak tahu kuih Kole Kacang.


Dilukis dengan pensil biru dan dakwat unipin. Scan dan sikit ubahan dalam Pshop Elements.

2 comments:

Anonymous said...

aku follow la jugak perkembangan ko (macam stalker la pulak hehe) tapi still masih tak jumpa lagi SKK kat terengganu.. PhoenixByte punya aku dah jumpa dah.. tapi tak beli lagi, besok la beli.. takpe kalau aku jumpa SKK nanti semua siri aku beli.. Nak jugak aku tahu apa yang hot sangat pasal novel ni..

Faisal Nordin said...

kalau hang nak, boleh order ikut aku. emailkan alamat dan berapa nak kat mfaisalnordin[at]yahoo.com

tenkiu :)

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...