Friday, May 19, 2006

Meeting dulu baru Interview

buat pertama kali aku dengar,
nak mintak kerja, hang pi dulu meeting,
nanti awal bulan depan kita kira camana,
sapa tak pening,
satu betul ka dia ni nak amik keje?
dua aku dah la tak tau pape, seperti cite 'Quantum Leap' yang famous dulu2,
tetiba je masuk dlm peribadi orang dan kena setelkan problem dia.
tiga makin konpius sebab ni bukan projek di sini, tapi jauh nun di sana
empat sistem pembinaan depa pakai memang lain sangat,
tergolek la nak blajar
lima aku biasa kat bahagian tapak, ni jadik orang opis,
hmmm makin putih la aku hehehe

syukur aku dipanggil di kala ramai yang tak dapat keje lagi,
harapan aku biar la kali ni lama skit, tak larat dah nak pindah..

bak kata kimball
"ini keje hang ke berapa dah?"
"tah la kim, aku pun dah lost count"

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...