Tuesday, February 21, 2006

We will be Responsible

akhir drama tentang batching plant,GM kuarkan surat supaya dia akan menanggung semua risiko berkaitan rekabentuk dan pembinaan.surat ini menyebabkan konsultan senyap dan semua persoalan terbatal (pasti ada urusan bawah meja,tapi itu bukan isu aku).

maka sebagai terpaksalah aku pergi memeriksa design besi sebelum kerja konkrit.malangnya design dah ditukar dari design cadangan aku,dan tak ikut spesifikasi mana-mana yang aku tau (mungkin korea standard?),jadi aku takde asas untuk buat pemeriksaan.jadi pejam mata dan harap takde apa berlaku masa pemasangan mekanikal nanti..

baling coin dlm konkrit utk nasib yang baik.. kata engineer dari mesir nih.mm munkin boleh pakai sebab tu piramid masih utuh sampai skang..hehehe

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...