Thursday, February 03, 2005

Jiwang.. Karat...

aku takde masalah dengan lagu jiwang, tapi aku tak penah beli kaset jiwang
bagi aku lagu jiwang ni macam Pringles
sikit-sikit, berpada-pada, ok la
tepat pada masa, tepat pada tema, cantek la

tapi skang ni dengar radio leh kat 98% masa akan dengar lagu jiwang
dulu dekat nak azan ada gak lagu nasyid
tapi dah nasyid jiwang?

hmmm tak selamat gak aku daripada berlebihan Pringles
bahaya, leh menyebabkan penyakit yang dahsat..


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

esok hari penentuan, adakah tsunami melanda opis lagi? atau gunung berapi? mungkin hujan asid? yang pastinya aku kena hadapi semua tu, dan tabah mendengar/menghadamnya.. fight for your future..!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

sebut pasal tsunami, skang ni sume buat lawak atau perumpamaan yang melampau, akan merujuk pada tsunami. ye la, mungkin ada pendapat mengatakan ianya mengikut peredaran zaman. tapi beringat skit, sebagai penduduk bumi bertuah, jangan la buat lawak sebarang pada bencana yang leh dikatakan sipi je nak kena dengan kita. wallahualam, kalo tak kena di sini, mungkin kena di sana.. na'uzubillah..

beringat sebelum berkata dan menulis
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...