Wednesday, November 17, 2004

Tenang Sebelum Ribut...

esok dah stat keje, patutnye hari ni dah chow balik, tp aura kemalasan menguasai diri, ditambah pulak dengan berita kat sana tengah hujan lebat, mematikan semangat utk drive malam (drive sorang+hujan lebat+hiway gelap=not a good experience). ni aku list mende yang akan buatkan tido aku makin tak cukup, dan munkin keje pun tak konsentret..

- Half Life 2 dah kluar! aargh tidak! adakah PC aku dapat menahan beban game ni.. review sume bagi best! oh tidak...
- Need For Speed Underground 2 pun dah kuar! banyak aspek baru ditambah, dan AI makin bijak (trafik pun mesti lagi macam hampeh).. mampu ke grafik kad aku ni bawak lagi?
- Akaun Warcraft 3x dah cecah level 11! ceh macam bes sgt, tp bila dah logon.. aah sayang pulak kat akaun aku tu..! (ratio menang:kalah >50% stakat nih.. ahaks)
- Bos Komik (bukan bos opis skang nih) suruh perbaiki stroke, Kawan aku cakap baik aku blajar dari stroke org dan slow2 develop style sendiri, apa2 pun keduanya makan masa dan tenaga nak main game nih.. hahaha..!
- halatuju aku skang nih, ye la takkan nak stay dgn B.Eng ni je, terasa gak nak upgred ke level tinggi skit. tapi di mana nak mula ye? am i on the right track right now?
- Hmm soal peribadi, berjaya ke tak? tah la.. doakan yg terbaik

ahah.. mcm kehelan penah tegur, nak jadik digital diary dah ni. takpe, thanx for reading anyway :)

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...