Friday, July 30, 2004

Demam Konvo!


Alhamdulillah.. minggu depan konvo USM! akhirnye berkonvo gak aku ye. mungkin pasni blog ditulih dari penang, sebab kena lepak sana atas urusan2. wish me good journey. wassalam...
Dalam hati terngiang2 lagu "Menara Ilmu"

Gath Pergh lagi? Promo Novel Artakusaid?

Ada gathering pergh.com di KLCC jam lebih kurang kul 3, tempat berkumpul mungkin di air terjun, aku x kisah sgt sbb dah cam muka seko2, insyaAllah jumpa. harap tak kena halau lagi mcm gath Alwan dulu.

Pastu ada majlis pelancaran novel ke-7 saga artakusaid, Lagenda Numerius. harap2 dapat signature abg Patria nanti. detailnye boleh dapat kat web diorang .. Klik sinih. harap2 buku ni tak terpengaruh sgt dgn karya JRR Tolkien

Al-Fatihah utk Srikandi


Klik sini utk berita penuh

Al-Fatihah utk Norzi Ayu, yg telah dibunuh dirumahnya setelah diikat dgn bengkong dan ditikam dgn pisau. Semoga keadilan tertegak di sini, kerana amat bacul penyerang yg menyerang seorang wanita dlm keadaannya paling lemah, wallahualam. Allahyarham adalah seorang jurulatih PSS Gayong, menurut pengkhabaran media, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. amin..
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...