Sunday, May 06, 2012

KL International Book Fair 2012..

 Bergambar dengan Amin (Ard-One), Kak Nor (penulis Dear Yayah dan mentor bab2 buku) serta Aliyah (sorry dear, jam packed sangat Umi tak jumpa view yang cantik).

 Bergambar dan ambil autograf dengan Abg. Pyan Habib waktu promosi buku puisinya Balada. Syukur dia masih ingat lagi kat aku rupanya.

Aliyah dan Ana Solehah. Waktu ini lorong depan booth Ana Muslim masih lapang. Tak tahulah apa yang jadi lepas 2 jam gambar ini diambil.

Masih penat fizikal dan mental. Mujur dah  bawa bekal air mineral, air milo dan beg. Pengunjung memang ramai, lagi2 dalam dewan yang ada penerbit power. Oh ya, tingkat atas (tempat buku akademik) masih lapang lagi, kemungkinan besar sebab mereka masih jual buku rujukan dengan harga import (dey, gua boleh pergi Jalan TAR dan dapat buku lagi bagus dan murah la).

Oh ya, tiada komen tentang Bersih 3.0 di sini. Masih selesa untuk menyimpan arah kompas untuk peribadi, tak semestinya mengutuk tidak sokong tak semestinya puji berakhir dengan pangkah undi. Yang pasti, keyboard warriors, Caps Lock generals dan Share masters memang beranak pinak pasca event bersejarah itu.

Sejarah la kan?

Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...