Wednesday, July 09, 2008

SKK3 - 65% dalam pembikinan


Review 65% proses komik dan illustrasi Sahabat Kole Kacang 3. Proses Digitizing boleh kata 80% siap, tinggal sikit pembetulan di sana sini. Kesan bunyi (Teks) dan sikit tona tengah buat. Kali ini aku cuba menerapkan elemen (teknik & tema?) yang baru aku belajo untuk ruangan komiknya.

Doakan aku sihat sejahtera sepanjang pembikinan ini ya!

Terima kasih kepada kawan-kawan dan keluarga yang sentiasa menyokong dan mendoakan dari jauh dekat, langsung tak langsung, maya atau nyata. Mengutip semangat yang hilang sudah tentu satu perkara yang sukar, apatah lagi kiranya jika kayak berdua dikayuh seorang.

3 comments:

Anonymous said...

Mestilah cargas bro bikin reviu ... hehehe kalau lu ada lagi nak kasik reviu mcm biasa, hantar je kut alamat aku tuh. Wei, apa kena dgn shoutbox kau tu, takleh nak taip message la ...

sf

Faisal Nordin said...

tah la shout box tu. ikut musim gak.
OK..karya baru dalam proses. nanti aku update :)

Xara said...

gambatte..

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...