Monday, March 17, 2008

Tutorial: Tudung



1. Sketch
2. Ink
3. Flat Color
4. Finishes

Hasil akhirnya aku tak berapa gemar. Esok/Lusa/Tulat, cuba lagi.

[komentar: tiada kena mengena dengan tutorial di atas]

Rasa cepat benar masa berlalu. Tengok-tengok bulan tiga pun dah setengah. Aku masih tak pasti boleh siapkan ke tidak nomik dan novela katun aku tu.

Kalau ikutkan hati, banyak je nak jalan projek itu ini. Tapi masa dan motivasi seperti bernafas dalam lumpur. Sesak. Itu agaknya aku lebih berjaya dalam projek kolaborasi, kerana hati rasa tidak tenang selagi dapat mesej-mesej penolak diri yang malas ini.

Sekarang, semua itu tinggal kenangan. Aku mesti habiskan projek ini dengan motivasi sendiri, dan keluarga. Dengan izin-Nya.


Tahniah kepada kawan-kawan yang selamat diijabkabulkan. Aku tak dapat hadir sebab kena hadir majlis sedara yang tak jauh sangat di kampung sana. Semoga hangpa selamat dunia akhirat no.
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...