Wednesday, June 20, 2007

Transformers tak siap

Bagi aku, design Transformer baru amatlah bodoh. Terlalu organik. Mungkin penukarannya nampak cun (ye la zaman CGI skang nih), tapi dah lari dari konsep asal. Aku ni sorang purist/konservatif (DOTA @ CounterStrike kurang layan, paham kot maksud aku) Tak kisahlah korang nak cakap apa. Tapi aku rasa cite dia... ok la, daripada bacaan novel Transformer (berdasarkan lakon layarnya), tajuk yang sesuai ialah... Encounter of Alien Automorph Biometal...hehe ok tak tajuk camnih?

2 comments:

ORAET said...

Salam.

Hehehe.. mana nak siap nihh.. asikkk nengokk TV je dia dgn bini.. hahaha..

Anonymous said...

Assalamualaikum tuan, diharapkan tuan dapat membuat pautan blog tuan dengan blog saya. Terima kasih

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...