Tuesday, July 18, 2006

icesoul00 is terminated

bagi sahabat yang ada ym dengan nick icesoul00 boleh la delete saja nick tu,kerana pada pagi tadi, aku mendapat email bahawa passwordnya telah ditukar. aku pun tak tau sapa yang tukar, kerana kealpaan aku lupa yang semua data dalam akaun ym tu aku reka belaka (bila reka lupa la pulak).

maka andaikata nick itu mencarut,memaki,menasihati,memberi motivasi mahupun mengganggu dengan nada romantisme, itu bukan aku. aku ada je blog ni sambil berkejar tarikh untuk kole kacang dimasak.

kepada hamba Allah yang menukar password tu, terima kasih kerana menyedarkan aku kepada kealpaan ini.insyaAllah lepas ni semua password tak semudah itu untuk dihack. semoga Allah membalas budi baik hang...

1 comment:

Xara said...

yo.. dah terminate ke id tu? siapala yg rajin hack ym tu..jika ada salah penggunaan nnti saya maklumkan

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...