Friday, June 24, 2005

Digest it..!

i prepared my schedule and plan, then 1 person came and said to me, "what is this? why u use this much materials? why u use 3 1ton lorry since u can use 1 2ton lories? ur schedule sucks!"

then i reply, "who r u to comment me like that? i took 4 years of study in engineering and this plan is the best! u just study few years in polytech whatever and u dare to comment me?"

hehe mesti dah pikir buruk kat aku kan.

ilmu datang dalam banyak bentuk, tak semestinya dari cara yang baik, dari yang tertulis, dari yang nampak. macam dalam kes ni, aku kena dengar, telan, hadam dulu apa yg dikatakan pada aku, nilai balik dan baiki apa yang patut. bukannya memfire balik dgn ego apa yg dikatakan kat aku. ego stops the process of learning and thinking.. ada org kata la..

pikir2 balik, macam sama je dgn kes org marah kalo nyanyi tak sedap. tak boleh komen melainkan anda seorang artis yg dah buat 10 album sblm ni.. heh
Post a Comment

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...