Saturday, April 17, 2004

Diskusi Di Umbra Corp

hmm tah bila agaknya umbra dinaiktaraf jadi korporat :). takpe la, yg penting ahli-ahlinye rilek, cool dan boleh bawak diskas dan tak kedekut ilmu (dan jobs.. tu yg penting skali.. muekeke).

petang ni aku bertolak dari umah aku, sampai sblm isya' kot. nampak macam meriah opis umbra nanti. Bos MAto-Mato pun ada (adei! tak siap lagi sketch aku! siot2) takpe kite lihat dulu guane cite..

doa-doa la aku dapat job freelance kat situ. amiin.
Keje Enjinier apa cite?
hehehe... lain kali la cite

berita kaki
dengar cite dah ramai kawan2 batch aku dah nak berumahtangga. alhamdulillah semoga korang selamat semua. aku akan usaha utk memenuhi undangan korang.

hang bila pulak jang?
heh? biar Allah je yg tentukan...

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...