Friday, March 20, 2009

Tahniah Khairul dan Juwariah

Tahniah Khairul dan Juwariah, semoga korang bahagia sehingga ke surga dan sentiasa di bawah lindungan rahmat-Nya. Maaf kami tak dapat datang kenduri fasa 2 pulak, sebab esoknya aku dan wife kena bertugas di KL yang terchenta..humm. Tak sangka dua kawan baik aku, Dollah (adik Juwariah) dan Khairul akhirnya jadik ipar. Tu orang kata dunia ni kecik je, pusing-pusing ko akan jumpa balik orang yang tak disangka akan jumpa balik (peringatan untuk diri sendiri juga)


Ini pula projek sampingan, sepatutnya arkitek yang buat benda ni, bukan gue. Kalau hendak semak 'stiffness' dengan kestabilan rumah campur tukang jaga tukang-tukang rumah boleh le sikit-sikit. Tapi takpe la tak payah nak hantar plan bangunan untuk kelulusan ketua kampung, jadi boleh le merasa jadi akitek separuh masa :), susah juga kerja arktitek renovet ni ye.

"Zaman ekonomi masih tidak menentu ini, semua kemahiran yang ada perlu dikembangkan, tak kira kecik atau besar, asalkan boleh bawa sepinggan nasi untuk keluarga" - kata seorang mamat di Masjid Jamek.

No comments:

Pages - Menu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...